miercuri, 24 iulie 2013

Concurs ASA - Interstelarium

       Desi mi-am propus ca aici sa scriu numai despre activitatea de "astronaut" si despre rezultatele obtinute in noptile ce nu le petrec in casa asemeni oamenilor cu "scaun la cap", voi incalca astazi acest protocol.
       Particip in aceasta perioada la un concurs de astro-fotografie organizat de revista germana Interstellarum si Astrosysteme Austria - Astrofotograf des Jahres 2013. In concurs au fost inscrise pest 1350 de imagini multe apartinand celor mai mari astrofotografi din Europa. Fotografiile au fost jurizate de un juriu de 5 fotografi germani, ei alegand pentru finala 10 imagini pentru fiecare din cele 2 categorii: Einsteiger (sub 3 ani experienta) si Experten. 


       Spre marea mea satisfactie in finala categoriei incepatori a fost selectata si o imagine de-a mea - Nebuloasa Flacara si Capul de Cal.  Castigatorii concursului vor fi ales prin vot pe internet de cititorii revistei Interstellarum, insa indiferent de rezultatul concursului, sunt foarte satisfacut de felul in care au decurs lucrurile.
Sunt fericit...

 Edit 30 - august - 2013

       Am primit un email ...



  
      Este incredibil